torsdag 9 april 2009

UTMANING

Livet:

Vad tycker du är viktigast i livet?
Att må bra, och trivas med sig själv.
Skulle du vilja förändra något i ditt liv? Ekonomin.
Finns det någon du skulle kunna leva ditt liv med? Ja, självklart ROBERT <3

Fester:

Vad gillar du hellst att dricka på en fest? Sprit och nått att blanda med.
När du går på krogen, sitter du hellst eller dansar du hellst? Dansar & pratar.
Går du hellre på grogen eller på privatfester? Privatfester är roligare

Kärleken:

Finns det någon du är kär i? Ja, de är jag!
Tror du på kärleken? Ja!
Har du lätt för att bli kär? Näe, de har jag inte. Inte som förut haha.

Mat:

Vad äter du hellst om du ska ut på resteurang?
Kina!
Vem i din närvaro lagar god mat? Mamma och Robert
Du är trött och kommer hem från jobb/skola, vad lagar du då för mat? Snabbmakaroner

Fordon:

Har du körkort? Inte än. men satsar på att ha det innan sommaren är slut.
Vilket bilmärke vill du hellst ha? BMW Eller nått annat ;-)
Vet du hur man byter däck på en bil? Haha, ja de tror jag!

Familjen:

Hur många personer består din familj av? 5 stycken. + 1 hund.
Är dina föräldrar skiljda? Ja. Tur är väl de.
Har du en stor släckt? Nääe, inte så stor ändå. Men den räcker gott och väl.

Övrigt:
Vad gör du hellst en lördags kväll?
Myser eller festar eller ta de lungt
Har du husdjur? Yes, en hund.
Vad gillar du att göra rent allmänt? Jag är impulsiv, gör vad som faller mig in
Vad skulle du vilja heta om du vore en tjej/kille? Är nöjd med mitt namn! :-)
Jag utmanar: Elin, Eveooe, Zari och Jenna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv vad du har på hjärtat! :)