måndag 20 april 2009

Lite om spökerierna i lägenheten

Det här hände för ett tag sen men vi kan ta upp de medans jag berättar om de andra som har hänt.

När jag satt i soffan och kollade på tv så hörde jag att de dunkade till en massa inne på toaletten och jag går in och kollar vad de var som hände. När jag kommer in där så ser jag att alla shampoo, balsam och tvålarna ligger nere i badkaret. Okej, om en hade ramlat ner då hade jag kommit på en förklaring i mitt huvud att den låg bara snett eller nått.. Men när alla ramlar ner.

Jag har ett par korgar där de finns rakhyvlar och i en annan tanponger så hör jag att den rasar ner och jag går in på toaletten och kollar vad som händer. Ja, då var de bara att plocka upp de som fullit ner. (samma sak har hänt Zari)

Och igår då, när jag låg i badet jag hade inte på full stråle. Just för att jag ska kunna koncenterar mig bätte på de jag läser. Men när jag har fått upp vattnet en bit så är de "någon" som gör så att de bara sprutar ut vatten ifrån kranen. Jag blir givetvis rädd och undrar hur de kunde hända, så jag kliver upp ur badet och lägger mig i soffan för att tänka på något annat. Okej, de låter inte äckligt men de var de!

Men sen när jag ligger i soffan så kommer de en svart skugga just vid tv, men den försvinner lika fort som den kom dit. Jag brydde mig inte om de. Tänkte bara på de som var inne i badrummet.

Jag tror fullt ut på att de är någonting. Jag är inte skeptisk mot något sådant. Jag har varit med om mycket som spökar, men aldrig sett nått. Bara hört. Zari har rärimot sett. Kan berätta en sak bara för att.

När jag bodde hemma, så var jag väl hos Robert en natt. Så skulle Zari sova i mitt rum. När hon har sommat så vaknar hon upp av att en tant sitter i fåtöljen..

1 kommentar:

  1. men herregud vad hemskt.. det spökar i mitt rum med. jag kan inte sova vissa nätter :/

    SvaraRadera

Skriv vad du har på hjärtat! :)