lördag 11 april 2009

I NATT MÖSSAN!

De låter som att de blir luleå idag, mamma ska till Karin jag till Jenna! :-)

Jag vaknade klockan 2.57 i natt och drömde en konstig dröm att man måste klättra upp på ett träd högst upp och släppa taget med bena, händerna ska palla att hålla upp oss i en viss tid. Jannice var bakom mig i ett annat träd. "Hon sa att vi kommer klara de här, vi måste till hamocken! "

Men jag ringde Robert och sa att jag hade drömt en konstig dröm. Han sa att jag skulle försöka att somna om för jag ringde i nattmössan, jag vet inte om jag var vaken jag kom ihåg de. Men jag somnade om med engång. Men jag kommer inte ihåg att jag la på telefonen! :-) Toookigt!

1 kommentar:

  1. HAMOCKEN! Alltså du å jag ska ju lätt sitta där en heeeel natt å inte göra nå vettigt alls DIRR det är varmt nog :D Då måste vi ha med mat, kortspel och alkohol! ;)
    /Jannice

    SvaraRadera

Skriv vad du har på hjärtat! :)