onsdag 15 april 2009

Hemma från sunderbyn

Hemma från sjukhuset nu. När jag kom dit så satt Zari och kollade på nån film, sen kom några sköterskor in och satte massa slangar på hennes arm de såg så ont ut, så var hon tvungen att ta med sig en hel apparat och som slangarna var fast vid, när hon skulle gå nånstans.

Sen senare på kvällen satt vi bara och kolla på film. Men sen somnade vi båda, men jag vaknade av att Zari snarkade som EN karl! Haha. Men sen på morgonen så kom dom fram till att hon skulle opereras, så jag kom med henne när hon sövdes sen kom mamma, och gav mig pengar så att jag tog mig hem. Nu sitter jag här, ska börja med maten snart som jag ska äta senare!

(hon ska sova där en natt till, vet inte om de blir nån mer natt, men de var infektion i bölderna, eller vad dom sa)
Hörs mer sen! Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv vad du har på hjärtat! :)