onsdag 1 april 2009

1 April 2oo9

Oj jag har visst inte uppdaterat som jag har gjort tidigare, tänkte att jag kunde göra de nu mendans jag har tid. Igår så kunde jag inte för Jannice kom för jag hade lovat henne på skolan att jag skulle färga hennes hår. Tro de eller ej, de blev brunt och hon ser mycket äldre ut nu också! Fint blev de också!

Idag kommer Robert, ska göra klyft potatis och fläskfeéle och gräddsås, skit gott! Robert lät som en bebis när han sa ''jaa-ag viiiill ha fleeeeskfeé Zandra'' haha, då var jag tvungen att åka till nyborg och hämta de. Men sen var jag ändå tvungen och gå in och handla till min kyckligsallad som jag åt igår.

I morgon åker vi till Ryssland. Så jag kommer tyvärr inte att uppdatera förens på söndag och berättar och lägger in bilder! :-) Fan vad kul, då MÅSTE bli!

Men nu ska jag hitta nån att vara social med innan jag börjar om 10 minuter!

MZMA ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv vad du har på hjärtat! :)