fredag 10 april 2009

En morgon utan dig älskling!

När jag vaknade i morse var de tomt i sängen. Jag har haft nån som håller om mig varje dag. Men inte idag. Ingen som håller fast en när man ska kliva upp och sätta sig vid datorn och väcka en med tangentbordet. Ja, Robert de är dig jag menar! Haha, vem annars! <3

Jag tänkte ta en promenad med hunden starx vet inte om jag ska gå runt byn eller på isen. Men på isen får han ju springa löös. Men jag vill gå en raskpromenad.. Besluts ångest kallas de här! Men jag kommer nog på de sen.

Men nu ska jag läsa bloggar, ska se om någon har uppdaterat sen igår. Eller ligger ni bakis! Haha, själv är man pigg och tänker om jag kanske ska dricka på lördag ;-)

Ja juste Ronja vill att vi ska ha lite fest för att Angelica har fyllt år. Men jag vet inte just nu. Måste fråga Zari först! Men jag hör av mig. De vet du <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv vad du har på hjärtat! :)