fredag 10 april 2009

MIN DUBBELGÅNGARE! :)

Pappa ringde percis och frågade om jag var i Herrljunga. För han hade sett mig. Du är inte den första som ringer och frågar om jag är där nere.
Som när Johanna S och Fanny hade varit på parken och festat så hade ''jag'' kommit gående med en cyckel och bara kollat på dom och inte sagt hej till dom. Men dom Ropade på ''mig'' och 'jag'' hade bara kollat på dom. Men inte fattat att dom ropade på ''mig'' så jag vet att min dubbelgångare går där nere, de är ganska läskit men ganska kul. (i Herrljunga)

Men då sa pappa också om jag skulle se henne så skulle jag kanske inte tycka att jag var lik henne. Men vad vet jag, jag har aldrig sett henne heller. Jag skulle vilja att dom tog en bild på henne så får jag se henne!
Men de sägs att hon har varit i skåne också, när en kompis hade varit där så hade han sätt "mig" men "jag" hade bara gått förbi honom! :-) Ganska cooolt! Haha.

Nån mer som har varit med om de, eller att någon har berättat de. Skulle vara kul att veta! :-)



1 kommentar:

  1. haha, det blev alternativ 3, fast med lite ändringar ;)

    SvaraRadera

Skriv vad du har på hjärtat! :)